اسکان دانشجویان در خوابگاه دانشگاه ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد

به گزارش میهن دی ال، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

اسکان دانشجویان در خوابگاه دانشگاه ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ارومیه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: زمان تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه به اتمام رسیده است.

نظریانی مطرح نمود: با توجه به کلاس های عملی دانشجویان و فعالیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه به خوابگاه های دانشگاه نیاز داشتیم و زمان تخلیه خوابگاه در خرداد ماه اعلام شد و دانشجویانی که اقدام به تخلیه خوابگاه نکردند، وسائل آن ها در انبار نگه داری می گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه توضیح داد: در حال حاضر خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار دانشجویانی که در دانشگاه حضور دارند، قرار گرفته و در هر اتاق یک نفر ساکن است.

وی گفت: اسکان دانشجویان در خوابگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شده است؛ به طوری که اگر دانشجویی گواهی سلامت بیماری کرونا نداشته باش، ،به مدت دو شب دریکی از طبقه های خوابگاه قرنطینه می گردد تا از سلامتی وی اطمینان حاصل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 436

به "اسکان دانشجویان در خوابگاه دانشگاه ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان دانشجویان در خوابگاه دانشگاه ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید