آرایش کروکودیل برای فصل جفت گیری!، عکس

به گزارش میهن دی ال، به نوشته آدیتی سنترال : کار تجاری برای رسیدن به مقبولیت عام از چیزی رویگردان نیست. حتی آرایش کردن یک کروکودیل. یک موسسه آرایشی واقع در داروین استرالیا، از آرایشگران خود خواسته اینکار را انجام بدهند.

آرایش کروکودیل برای فصل جفت گیری!، عکس

همانطور که در عکس می بینید این آرایشگران حقیقتا به این کار مشغولند. موسسه آرایشی Prap Day SPA اخیرا این جانور آب شور را از یک مرکز تحقیقاتی در داروین آورده است. طبق اظهارات Spa اینکار ساعت ها وقت برده و چندین خانم مشتاق دستکش پوش با لاک ناخن و پد آرایشی به جان این خزنده افتاده اند.

اولین سوالی که به فکر می رسد این است که چرا کسی در این جهان باید به یک کروکودیل سرویس آرایشی بدهد که زیبایی کوچکترین اهمیتی برایش ندارد. به نظر می رسد این موسسه برای نشان دادن توانایی هایش این نمایش را به راه انداخته و اینکه نشان بدهد چطور با استفاده از مواد آرایشی شان پوست زبر و ورقه ورقه کروکودیل هم مثل پوست بچه ها شفافیت و درخشندگی می یابد.

علت دیگر آن به گفته مدیریت این مرکز لونن گراسمدر شروع فصل جفتگیری کروکودیل هاست: فصل جفتگیری نزدیک است و می خواستیم این کروکودیل ماده کاملا زیبا به نظر برسد. و یکی از دستیاران او جمیلا آلن می افزاید: و اینکه نشان بدهیم برای توسعه تجارتمان تا کجا پیش خواهیم رفت

با تمام این حرف ها، Spa در پی این اقدام خود معروفیت عمومی خوبی به هم زده است. اما با نگاهی دقیق تر به این عکس می توان دریافت که آرایشگران تظاهر به انجام اینکار میکنند. موهای یکی از برس های آرایشی اصلا به پوست کروکودیل نمی خورد و این متقاعد کننده نیست.

اینکه خود کروکودیل در این مدت عذاب کشیده یا روز آرامی را در Spa سپری نموده چیزی است که هرگز نمی توان فهمید.

منبع: آپام

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1054

به "آرایش کروکودیل برای فصل جفت گیری!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایش کروکودیل برای فصل جفت گیری!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید