صالحی: سپاهان اراده ای برای بازی با پرسپولیس نداشت

به گزارش میهن دی ال، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید نمود رای آنها درباره پرونده ملاقات سپاهان و پرسپولیس قطعی است.

صالحی: سپاهان اراده ای برای بازی با پرسپولیس نداشت

به گزارش خبرنگاران علیرضا صالحی در گفت وگوی تلفنی با شبکه ورزش اظهار کرد: بعد از گستردگی ویروس کرونا در کشور و تصمیماتی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و به تبع آن سازمان ها، وزارتخانه ها و دیگر بخش ها از جمله فدراسیون فوتبال گرفته شد، تصمیم بر این بود تا مسابقات بدون حضور طرفداران انجام گردد که بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس در تاریخ چهارم اسفندماه 98 نیز از این قاعده مستثنی نبود.

این مقام مسئول با بیان اینکه پس از تاریخ اعلام شده تمام مسابقات ورزشی و به ویژه فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار گردید، ابراز کرد: قرار بود ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 برگزار گردد، اما بخاطر تاخیری که تیم سپاهان در حضور در ورزشگاه داشت و بنابر اعلام این تیم مبنی بر ازدحام تماشاگران شان مقابل هتل محل اقامت، تصمیم بر این شد تا مسؤولان برگزاری مسابقه بر اساس آئین نامه برگزاری بازی ها، این ملاقات را با 30 دقیقه تاخیر برگزار نمایند.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ادامه داد: با وجود فیلم هایی که ملاحظه شد و ما آنالیز کردیم، ازدحام به شکلی نبود که خروج از هتل قابل کنترل نباشد، چراکه نیروی انتظامی و یگان ویژه در آنجا حضور داشتند و تدابیر لازم را برای خروج تیم به سمت اتوبوس و ورزشگاه انجام داده بودند.

صالحی یادآور شد: آنچه در گزارش ها و به ویژه آنچه که ناظر یا نماینده فدراسیون برای ما نوشته، یک تعلل از سوی تیم سپاهان برای اعزام به ورزشگاه وجود داشته است؛ این تاخیر به وجود می آید و زمانی هم که تیم وارد ورزشگاه می گردد، علی رغم اینکه از آنها خواسته شده از محل ورود به ورزشگاه اقدام به گرم کردن بازیکنان خود نمایند تا معین گردد اراده عملی برای انجام بازی وجود دارد، اما سپاهانی ها با این وجود مبادرت به انجام بازی ننموده و مجددا در زمین مسابقه هم حاضر نشدند.

وی تاکید نمود: بخاطر این اتفاقات پرونده انضباطی تشکیل شد و کمیته انضباطی نتیجه بازی را 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام نموده و 150 میلیون تومان هم باشگاه سپاهان را جریمه می نماید؛ ضمن اینکه سپاهان در نخستین میزبانی بعدی، از سهمیه بلیت فروشی 50 درصدی نیز محروم خواهد بود.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیح داد: در آنالیز هایی که روز گذشته انجام شد و پنج شنبه هفته گذشته نیز جلسه ای با حضور نمایندگان دو باشگاه داشتیم، اظهارات دو طرف را شنیدیم و در نهایت امروز آن قسمت از جریمه محرومیت 50 درصد از بلیت فروشی را حذف نموده، اما سایر موارد را به تایید رساندیم.

صالحی عنوان نمود: با حکم امروز، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل پرسپولیس بازنده اعلام شد و 150 میلیون تومان هم باید جریمه اش را پرداخت کند که این رای از سوی کمیته استیناف قطعی شده و تغییر نمی نماید.

  • رای ملاقات سپاهان و پرسپولیس از سوی کمیته استیناف اعلام شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 303

به "صالحی: سپاهان اراده ای برای بازی با پرسپولیس نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: سپاهان اراده ای برای بازی با پرسپولیس نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید